theblueeyedmermaid.blogg.se

Världens finaste Sandra fyller år!

Publicerad 2015-10-23 13:33:00 i Allmänt,

Lördag 3 oktober
Jobbade från tio till sex, hem snabbt bara för att klä om till fest och hämta dricka, men det gick inte. Ursäkta språket men nån jävla äckeltjuv har varit och skruvat loss dörren till vårt förråd i kallkällaren och snott all min dricka jag hade där och det var en hel del må jag säga. Var sur en stund men släppte så fort som möjligt bitterheten, tog Sandras present under armen och stack iväg på födelsedagsfest till henne! 
Hon bjöd på mängder av gott och det var superkiva där med alla andra gäster. Grattis världens finaste Sandra! ❤
Så var det ju dagen för Affes opening som jag utan att skämmas medger att jag väntat en hel del på. Var jätteroligt att se alla igen som man inte sett på en stund. Dansade natten lång med alla fina vänner. Efteråt blev det efterfest men var tydligen inte på hugget alls för de andra såg bara på tv och skrattade åt dåliga finska skämt så jag somnade. När jag vaknade till en halvtimme senare låg alla och sov så jag sökte upp en filt och la mig på golvet för det var allt för kallt att gå hem i klänning.. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela