theblueeyedmermaid.blogg.se

Utgångsfri och superkiva lördag.

Publicerad 2015-10-24 01:05:00 i Allmänt,

Lördag 17 oktober
Väckning klockan sex, fy och usch men skulle hinna med dusch och allt möjligt innan jobb så var illaa tvungen att kämpa mig ur sängen. Tog bilen som jag fått fixad igång igen så behövde i varje fall inte gå i kylan, lyx. Gjorde sen inte mycket annat under mina sju timmar är  jobbarde vidare med tobaksskåpen så ni kan tänka er hur mina händer mådde sen men dagen flög fram i illfart.
Handlade lite, var hem via och vidare till Sandra där jag spenderade hela eftermiddagen och halva kvällen. Vi hade hur kul som helst och det var så skönt att bara vara och inte ha någon brådska över huvud taget.
Runt nio åkte jag vidare till Ekenäs för film med en fin filur. Något jag snabbt lärde mig var att det inte är kul att åka med mig om man har brutet ben... Tror jag är så gott som okapabel till att köra sakta och försiktigt men försökte i varje fall, haha!
Vi bestämde oss i varje fall väl där för att se på Minions. Så jäkla bra den filmen, låg bara och skrattade så gott som genom hela, haha. När filmen var slut låg vi bara och pratade en go stund men sjuklingen var himla trött så fick sluta babbla tillslut och låta honom sova. 
Var påväg raka vägen hem men när jag satt där i bilen kom jag fram till att jag nog inte vill sova än, kom på att Prillan säkert var i klubben än så körde där förbi och gick och hälsade på hennen en sväng, hon hade ingen aning om att jag skulle dyka upp så minen när hon såg mej var guld. Så kul att se henne och så kul att se hur glad hon blev överraskningsträffis, älskar min pingla!
Efter att ha chillat där med dem en stund körde jag henne vidare och åkte via till en efterfest där jag tänkte fungera kusk men blev istället att jag satt där en go stund och pratade med allihop om allt och inget. 
Men sen blev det bara hem och sova för vid det laget var jag ordentligt trött redan!
 
Ännu en lördag utan utgång. Hela veckan utan utgång denna gång dessutom, vit vecka liksom, lär väl vara bra det också, haha. Sjukt bra lördag har jag i varje fall haft!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela