theblueeyedmermaid.blogg.se

Träffisar och party.

Publicerad 2015-10-23 13:50:00 i Allmänt,

Tisdag 6 oktober
Självstudiedag igen så började dagen med träning. Fick sällskap av favvoFiizen och körde legday så de skramla om det! Efter en dusch kämpade vi oss med våra spagettiben ner för trappan och iväg till ett supermysigt café, Café Carre. Ett av mina favoritcafeér till och med. Vi pratade på utan stopp i en halv evighet. Direkt vidare på nästa kaffeträff sen. Mötte upp Jürgen på stan och gick till Brahecafé. Jag var duktigt och lyckades nola ut mej en smula men hej, sånt får man ju bara leva med ibland juh, haha. Han följde med hit en sväng sen också för att döda lite tid innan han skulle vidare. Snubben låg i min säng och sjöng medan jag låg och skrattade i soffan, såna vänner gillar vi!
Casso ville ha sällskap en vända in till stan så såfort Jürgen stack vidare blev det stan med Casso. Köpte sååå för många skor men kunde omöjligt hålla mig. Älskar skor!
Hemma igen tänkte jag att nu räcker det med program för idag, tog täcket med mig och kröp upp i soffan men se ni nej minsann, inge slappas här inte, telefonen plingade och sen sa party. Säger mina vänner party så ställer jag fanemej upp. Fixade mig festfärdig och så knackade festsällskapet på dörren. Vette fansen varifrån bruden fick den iden men utgång blev det och efter mycket funderas valde vi Lyni som destination. Var typ tomt och svindålig musik men vi struntade i det och gjorde kvällen awesome endå. Körde vårt race och dansade loss i tre timmar. Mestadels av tiden var det bara vi två på dansgolvet men det störde inte alls. Två störda brudar på ett dansgolv.. kan det bli annat än succes liksom? :D
 
Fiinis! ♥

Tror ni han hittar något intressant? :D

Han tycker nog det räcker med foton nu,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela