theblueeyedmermaid.blogg.se

Svinskoj utekväll med Casso.

Publicerad 2015-10-24 00:12:33 i Allmänt,

Onsdag 7 oktober
Mässa som började klockan elva så hann sova ut lite efter gårdagen, finbruden smet iväg astidigt för att träna, ingen förståelse för hur hon skulle klara träna så tidigt men iväg stack hon medan jag sov vidare. Gick sen till mässan och lyssnade på vilka slutarbeten studerandena har gjort vilket var intressant med tanke på att det snart är dags för oss själva att välja vad vi ska skriva om. Ringde sen runt till praktikplatser i hopp om att få napp men fick för det mesta beskedet att de ringer tillbaka, sååå stressande att behöva gå och vänta.. men håller tummarna! 
Efter att det äntligen var gjort blev det träning även för min del. Inte särskilt högintensivt men tog på bra ändå.
Tog det bara lugnt resten av dagen men så hände samma som igår, fjongen plingade och sa fest och jag sa självklart jo! Casso kom hit och efter lite babbel och miniförfest så stack vi ut. Det stod mellan Forte och Lyni och Lyni vann, var nog bra val för musiken var betydligt bättre idag och massvis med mer och roligare människor idag så det blev massa babbel med människor i motsats till gårdagen. 
Helt superrolig kväll med massor med dans, babbel och skratt men framför allt dans. Casso och jag dansa över hela dansgolvet av och an hela kvällen, min pärla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela