theblueeyedmermaid.blogg.se

Superawesome träning med Fiizen som PT!

Publicerad 2015-10-24 00:47:00 i Allmänt,

Onsdag 14 oktober
Började dagen med att sova lite för länge och äta gott morgonmål i form av kvarg med hallonsoppa och banan med jordnötssmör, perfekt start på dagen.
Gick iväg till skolan för att fixa och lämna in skolarbete, när det var gjort blev det gym och länge hann jag inte vara där innan finFiizen min kom och gjorde min sällskap. Cardio och mage idag. När vi var klara och skulle gå gjorde jag misstaget att klaga på att det kändes som jag hade varit allt för slö idag (i stunden kändes det som ett misstag men egentligen var det det bästa ever). PT-instingten i Fiizen slog till på stört och snart var vi ute i gymmet igen och på ungefär tio minuter körde hon slut mej helt totalt. Var så sjukt glad i både kropp och själ efteråt, otroligt tacksam för att ha så bra och pushande träningssällskap! <3
Efter lite babbel med henne ännu var den dags att gå hem, duscha, äta och städa. Blir Karis över helgen så vill ha det städat och fint när jag kommer tillbaka, känns alltid lika så skönt att komma tillbaka då.
Jürgen kom här förbi på kaffe innan han skulle smita vidare på festligheter. Kul att babbla lite med honom men någon fest blev det minsann inte för mej. Soffan vinner idag, känner att jag nog festade tillräckligt förra veckan!
 
Förresten. Har äntligen fått praktikplats fixad så om några veckor kommer jag spendera den sex veckor långa praktikperioden i Karis och även jullovet antagligen så blir en go stund. Känns underligt, vet inte om jag ska vara glad eller ledsen för jo jag kommer sakna Åbo, trivs ju så otroligt bra här just nu men lite småskönt också på sitt vis och kommer hinna umgås riktigt rejält med alla finingar där, det känns självklart super!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela