theblueeyedmermaid.blogg.se

Smurfnostalgi med mamma.

Publicerad 2015-10-24 01:14:10 i Allmänt,

Söndag 18 oktober
Sov så länge jag kunde, fixade mig och så var det dags för jobb igen. Samma syssla även idag och blev ännu inte klar så är sjukt lätta över att jag inte har jobb imorgon och tvingas fortsätta, haha. Gillar egentligen aldrig rökare men efter denhär helgen ogillar jag rökare och rökning lite extra mycket.
Efter jobbet åkte jag till Abc och träffade Pernilla. Babbel länge och väl, awesome!
Sen hade jag tänkt ta mig till Åbo men kallt och mörkt som det ångrade jag mej och sköt upp det, betydligt enklare att åka imorgon.
Istället stack jag och hälsade på mamma en stund, hon bjöd på svamppaj och kärlek liksom. Älskar min mamma så sjukt mycket! Vi hade jätteroligt, haha lyssnade på smurflåtar som vi hörde på när jag var liten, värsta nostalgikicken ♥ 
 

(Skippa till 0:50) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela