theblueeyedmermaid.blogg.se

Skola, gym och té hos Julia.

Publicerad 2015-10-24 00:40:53 i Allmänt,

Måndag 12 oktober
Efter att ha sovit dagen, kvällen och natten igenom igår vaknade jag klockan sex pigg som en mört och kunde inte sova mera. Satt mig med en ordentlig frukost framför Bones medan jag fixade lite saker på sidan om. Så fortsatte min morgon rätt länge innan det blev dusch och fixa till sig och iväg till skolan. 
Theraplay gick lektionen ut på, metoden är verkligen intressant men lite underligt utformad lektion kanske, haha, roligt hade vi oavsett.
Träning efteråt och satsade på överkroppen idag, skönt. Efteråt han jag bara hem via en snabbsväng, slängde i mig lite mat och hoppade i duschen innan jag stack vidare till Julia för témys och snack.
Är så tacksam för alla superfina människor jag har i mitt liv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela