theblueeyedmermaid.blogg.se

Massa vovvemys.

Publicerad 2015-10-24 00:53:00 i Allmänt,

Fredag 16 oktober
Sov länge, fixade mig sen jobbklar, drog iväg och köpte födelsedagspresent åt syster min och lite sånt innan klockan närmade sig två och det var dags för jobb. Vi byter tobaksskåp i butiken så det sysslade jag med hela kvällen. Så jädra ont i händerna efter att ha kämpat med det hur länge som helst men tiden gick fort så på det viset var det roligt.
Efter jobbet hämtade mamma mig och vi åkte till syster för att fira hennes födelsedag. Myste mest med deras söta vovve men kul att se hela familjen samlad och prata lite med dem såklart.
Pappsen körde sen hem mej och det blev sovdags för min del.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela