theblueeyedmermaid.blogg.se

Lugn och skön dag.

Publicerad 2015-10-24 01:24:38 i Allmänt,

Måndag 19 oktober
Diskade och fixade där hemma, packade väskan och tog ettans tåg till Åbo. Köpte solo och choklad och hade tänkt spendera mestadels av dagen i sängen med dessa som sällskap men choladen var inte vidare god och tidningen var ju slutläst på nolltid. Istället fixade jag med lite räkningar, kollade skolmail och drog sen ut på stan för att kika lite. Köpte BB-cream i ett försök att vara lite snällare mot huden och en burk dustit som jag tänkte pröva på.
Bones och fixas med bloggen resten av kvällen.
 
Massa folk köper den chokladen ser jag när jag sitter i kassan men.. särskillt god var den verkligen inte i min smak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela