theblueeyedmermaid.blogg.se

Loppis och städning.

Publicerad 2015-10-24 00:17:02 i Allmänt,

Fredag 9 oktober
Efter morgonmål cyklade jag iväg till loppis och fyndade massa fint. Olika överdelar och en vattenkanna. Hem och byta till träningskläder och iväg till gymmet. Efter att sen ätit framför ett avsnitt Bones blev det storstädning. Väntar ju finbesök av finfina vänner i helgen. Både Prillan min och Simon ska hälsa på så vill ju inte att de ska tycka jag har ostädat och dessutom ät det ju bästa ursäkten ever att för en gångs skull få lite noggrannare städat. Torkade damm i hela lägenheten, alla hyllor och speglar, städade upp i köket ordentligt och rensade kylen. Till och med garderobsgolvet blev fritt från kläder plus att jag plötsligt fick nån störd idé att jag skulle börja byka kläder för hand.. Nåja, nu är det gjort i varje fall så känns jäkligt bra.
 
Nya vattenkannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela