theblueeyedmermaid.blogg.se

Legday och témys med Fiizen.

Publicerad 2015-10-24 00:46:44 i Allmänt,

Tisdag 13 oktober
Började dagen med frukost följt av legday. Hatkärleken för att trötta ut ben och rumpa tills man är alldeles, matt, skakig och mör är total. En av de bästa känslorna ever samtidigt som man nästan vill släppa en tår. 
Hemma hade jag tänkt skriva skolarbete men slumrade istället till på soffan en sväng, huuups.. 
Fiizen kom sen hit på té. Har inte skvallrat med henne på typ en vecka så var verkligen på sin plats nu! Blir alltid på lika gott humör efter att ha fått prata med henne, är alltid riktigt sådär äckligt positivt efter en träff med henne.
Skolarbete hade jag ju inte fått gjort så det var vad kvällen sen bestod av istället, lär mig aldrig någonsin att inte skjuta upp allt till sista minuten.. Men jag är ju knappast den ända och jag får det i varje fall gjort i tid för de mesta så det är ju huvudsaken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela