theblueeyedmermaid.blogg.se

Finbesök x2 i Åbo.

Publicerad 2015-10-24 00:24:00 i Allmänt,

Lördag 10 oktober
Vaknade och fortsatte städa vidare det sista här hemma. Efter en dusch var det dags att dra och möta finpinglan min som äntligen kom och hälsa på till Åbo. Vi började med en runda i stan för hon ju ville shoppa lite när hon var här såklart. Mys och gå runt och kolla och prata. När vi hade shoppat färdigt gick vi och köpte varsin supergod sallad och kom hit hem till mig för att bara ta det lugnt, prata och chilla. Fanns som vanligt mängder att prata om. Hon var tvungen att åka iväg igen med sexans tåg så skulle följa henne till tåget, mötte upp Simon som även han kom och hälsa på. Men hans besök var mer festrelaterat, Cassos och Jonas inflyttningsfest stod på schema nämligen och jag hade självklart lovat stå för övernattningsställe i fina Åbo. Efter att ha vinkat av Prillan min på tågstationen, gick vi hem till mig, fixade oss festredo och vidare till Casso. Hade superskoj där med allihop ett bra tag men passliga mängder alkohol senare var det dansdags. Första destinationen blev det inget med eftersom där var proppfullt och därav hemsk kö så vi struntade i det, styrde stegen in mot centrum och vidare in på Apan. Apan gjorde mig verkligen inte besviken. Vi dansade, dansade och dansade natten lång. Så jäkla kul att dansa runt där bland alla roliga filurer!
När krogen stängde hade alla dansat ur sig all sin energi redan så ingen efterfest. Istället kom vi bara hem och slocknade helt slut efter superlyckad fest.
 
Så bra dag, så sjukt lycklig! Två superfina vänner på Åbobesök och dunderbra party som pricken på i:et! 
 
Dagens outfit.
 

Min fina pingla! ♥
 
Simsson på besök och förfest hos Casso ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela