theblueeyedmermaid.blogg.se

Fått träffa både Casso och Fiizi!

Publicerad 2015-10-24 01:36:55 i Allmänt,

Tisdag 20 oktober
Började dagen med att kolla Magic Mike xxl bara för att jag kunde liksom. Men den levder inte upp till förväntningarnaöver huvud taget. Början var super när han dansar i garaget men resten var inget vidare. Så lyssnade jag på Fiizen som var med i radion, hon pratade på x3m om sin spindelskräck, såå söööt!
Sen fick jag snabbt som blixten hoppa i duschen, fixa mig dejtredo och gå för att möta upp Casso på ett café. Så skönt att bara sitta och babbla med henne i lugn och ro.
Runt halvnio gick jag och mötte upp Fiizi, hon kom hit på témys och babbel. Flera timmar satt vi och babblade bort, hihi.
När hon sen stack hem fick jag ta migi kragen och göra skolarbete. Plötsligt hade många timmar in på natten redan gått så känslan när jag äntligen blev klar och fick sovavar himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela