theblueeyedmermaid.blogg.se

Prillan fixa dunderfest åt oss!

Publicerad 2014-09-24 19:04:11 i Allmänt,

Onsdag 17 september
Underbart solig, skön och varm morgon! Tog cykeln och cyklade iväg ut någonstans långt bort eftersom vi hade studiebesök men tapade såklart bort mig så när jag äntligen hittade rätt var jag både äckligt svettig och försenad som fasen.. 
Tillbaka i skolan gick jag till gymmet för att träna, så bra att hinna få tränat på håltimmar säger jag bara!
På lektionen på eftermiddagen satt vi bara och diskuterade i grupper så det var himmla chill.
När vi sluta gick jag hem och packa väska. Prillan ringde och sa att hon hade fixat fest eftersom jag igår sa att jag ville festa men inte fick någon med mig här i Åbo, härligt! Och så bar det av till Karis då. Casso kom sammtidit så hade sällskap på tåget, skoj.
Hemma fixade jag mig och blev sedan häntad av Prillan och hennes mamma eftersom hennes snälla mamma körde oss till Ekenäs där vi började kvällen med förfest hos Mannstöm, superskoj med snack, skratt och ölspel. Sånt som hör till när man har en bra förfest helt enkelt. Vi fortsatte till Kårken senare där det blev partajjas så det smällde om det!
Dansa hela kvällen igenom och hade sååå sjukt bra fiilis, babbla med alla möjliga, shottade och dansade ännu mer.
Efterfest blev det sen hos Tiffe där vi drack glögg, haha julen tycks närma sig med stormkliv. Gott var det i varje fall och så blev hans lilla golv ett dansgolv för oss. Det ble dans och prat och mera dricka en go stund, superskoj tyckte vi men grannarna höll skappast med, haha.
Klockan närmade sig redan fem när vi hade sluppit hem igen så somnade direkt.
 
Wooop!
 
 Såhär glada var vi över att få åka hemåt!
 
Partypolare!
 
Älskar dej bruden! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela