theblueeyedmermaid.blogg.se

Ute i kylan och regnet och bara hatade livet.

Publicerad 2013-12-21 19:02:50 i Allmänt,

Måndag 16 december
Vi vaknade tidigt, åt morgonmål och kollade på tv. Simon började jobba så låg och kollade vidare på tv. Fixade mig och packade ihop mitt eftersom jag skulle med tolvans tåg till Åbo. Han fick slita sig från sitt jobbas och köra mig till tågstationen.Vi hann spela en omgång biljard, roligare än jag minns det till och med och så sa jag hejdå och hoppade på tåget.
Vi hade bestämt träff med smågruppen klockan tre så hann hem och bara ta det lugnt en stund innan. Klockan tre åktevi iväg ut till förorten igen, denna gång Artukaisoch Jyrkkälä området.  Min energi var på botten, det regnade, var kallt och mörkt och jag kunde inte hålla mitt dåliga humör borta, ville bara hem. Områdena var betydeligt finare än de vi besökte på torsdagen visserligen och det var intressant att se. Efter några timmar tyckte vi att vi var färdiga där och åkte hem. Hoppade av på busstationen så hade nära hem och hemma somnade jag. Skulle träffa Ronja men blev aldrig något med det. Inte heller Sofia hade tid med mig eftersom även hon höll till ute i förorten så blev en hemmakväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela