theblueeyedmermaid.blogg.se

Sov bort hela dagen efter en runda på stan.

Publicerad 2013-12-11 22:37:00 i Allmänt,

Måndag 9 december
Började morgonen med att påbörja sista och enda kursen som nu är kvar innan julen. Vi ska dra ut i Åbos förort och kika runt de närmaste två veckorna. Sedan kommer äntligen det efterlängtade jullovet! Vi orkade inte jobba så länge och tror ingen har särskillt mycke motivation till skolarbeten mer, alla behöver en paus så vi får se hur det går men vi får bara kämpa på och få det gjort helt enkelt. Jag tänker inte ta någon större stress över det nämligen.
Dessutom har vi ingen Alexandra med oss i vår grupp längre eftersom hon är upptagen med att studera flitigt i ÅA, vilket är himla tråkigt.
När vi jobbat klart gick jag iväg på presenthandel men skyndade hem såfort jag fått inhandlat det jag skulle eftersom jag blev alldeles otroligt yr. Kunde inte göra något alls så försökte somna och när jag väl lyckades gick många timmar snabbt förbi.
Efter sömn och mat var allt som vanligt igen men det hade hunnit bli så sent så träffen med Ronja som vi hade planerat in blev det inget av eftersom även hon hade somnat synd nog.
Kollade istället 90210, åt blåbärswiner och tog det lugnt. Och trots att jag sov på dagen hade jag inga problem att sova vidare innan tolv.
 
Och glögg såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela