theblueeyedmermaid.blogg.se

Sockerfylla.

Publicerad 2013-12-21 18:53:43 i Allmänt,

Lördag 14 december
Vi vaknade förvånansvärt tidigt men gjorde ändå inget särskilt annat än äta morgonmål och se på tv innan klockan närmade sig fyra. Klockan fyra var vi bjudna på middag med mamma och moster vilket var väldigt trevligt och moster hade gjort supergod asieninspirerad mat. När vi ätit, pratat och skrattat en god stund åkte vi vidare en sväng till Svartå för att hämta något från någon. Via Simmes efter tv:n innan jag körde honom till Tommis i Ekenäs, killen skulle spela hela natten.
 Själv kom jag hem, slumrade till en stund, fixade till mig och ungefär en timme senare befann jag mig igen en gång i Nox i sällskap av Madde. Det var inte alls mycket  folk och blev inte mycket dansas så var inte en superkväll men hade roligt ändå med de som var där.
Hemma sen kom jag fram till att det inte fanns en chans att jag skulle orka duscha på morgonen så gjorde grannarna arga genom att hoppa  i duschen fyra på natten, snabb dusch dock för var trött och ville sova! Men nejdå för när jag sedan precis hade lagt huvudet på dynan plingade det i fjongen. Simme hade tröttnat på att spela men det hade ingen av de andra så hanundrade om jag kunde hämta honom, så ja, upp igen, mössan på huvudet och iväg en vända till Ekenäs. Åkte sen till honom för att sova och energin existerade knappt mer så det var inte svårt att somna.
 
Detta hade Simon så fint skrivit upp... tror han tyckte jag var för hyper och upp i varvi tisdags när jag hade hjälpt mamma med pepparkaksbak innan höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela