theblueeyedmermaid.blogg.se

Smet till Karis och Simon ikväll.

Publicerad 2013-12-11 23:02:52 i Allmänt,

Tisdag 10 december
Hade lektion först klockan ett så hade tänkt hinna med en massa innan dess, städa, packa, duscha, fixa mig och allt sådant men så blev det inte eftersom jag sov som en stock i minst elva timmar så blev inte så mycket tid över. Hoppade i duschen och slängde ner lite prylar i väskan innan jag fick skynda till skolan. Skoldagen bestod av en totalt onödig timme info för färre en hälften lyssnade.
Ronja följde med hem till mig eftersom jag skulle hämta kassen och byta kläder, när jag hade fått det gjort gick vi till ett supermysigt café/lunchställe för att kompensera för vår träff som inte blev av igår. Efter en god laxsmörgås och lite på en timme fördriven där med massa roligt prat fick jag gå iväg till tåget.
I Karis igen gick jag hem för att packa in födelsedagspresent och fixa ett kort.
Moster har kommit till Finland för en vecka så hjälpte henne och mamma med pepparkaksbak innan jag smet iväg till Simon.
Där kollade vi tv och pratade men när det blev filmdags lyckades jag igen en gång somna... Börjar känna mig otroligt elak. Men kan helt enkelt bara omöjligt hålla mig vaken liggandes under ett varmt täcke i ett mörkt rum med ett par varma armar runt mig, inte så underligt egentligen att jag somnar. Vakcnade till innan slutet visserligen men rätt hopplös är jag oavsett... Efter mera mysas och pratas sussade vi sött.
 
Cafémys med finfin brud<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela