theblueeyedmermaid.blogg.se

Mysdag avslutad med apbra utekväll.

Publicerad 2013-12-07 12:25:00 i Allmänt,

Lördag 30 november
Efter att jag hade fått lite saker gjorda började Simon småningom också vakna så efter mysas körde jag hem honom. Själv var jag inte hemma länge innan jag plockade upp Alice som precis slutat jobbet, vi for till hennes och bara umgicks. Myys, älskar alla fina människor i mitt liv<3 Vi fördrev tiden med allt möjligt. Plockade hennes ögonbryn och klippte till pannluggen bland annat så kände mig som värsta stylisten, kulit.
Många timmar senare var jag hemma igen, hoppade i duschen och fixade mig innan jag stack vidare till Maddes, Awesome förfest med fina bruden igen innan Nox kallade.
Skitbra meno och hängde så gott som hela kvällen med Sandra å Wikströmarna, så sköna filurer!
Det skulle vara band där, The Capital Beat, men de började spela otroligt sent vilket Nox har fått mycket kritik för men själv tyckte jag det var bra så, det gjorde att folk började dansa innan de spelade och fortsatte då också medan de spelade och efteråt vilket jag, danstokig som jag är diggade, hade de börjat spela tidigare hade många inte börjat dansa innan spelningen var över och kvällen skulle antagligen över lag blivit segare och folk hade inte varit igång så fort som de var nu.
Det var även band på en annan nattklubb här i vår lilla stad så creds för att de får det att hända lite saker här, synd bara att folk alltid ska klaga. Man hör hela tiden någon som säger att här aldrig händer något och nu när det hände  både det ena och det andra klagade folk ändå...
Jag gillade läget och dansade med alla möjliga roliga typer hela kvällen i alla fall. Sista dansen dansade jag med Annika, haha vi drog hardcore balettdans där bland alla par, ojoj, udda till tusen men så jävla rolit!
Kom sen hem, fick i mig lite mat medan jag angstade över att ingen ville efterfesta och sussade sen sött.
Bra kväll.
 
Kusinernas söta kisse^^
 
Alltid lika kul med henne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela