theblueeyedmermaid.blogg.se

Lugn söndag som inbrottstjuv.

Publicerad 2013-12-07 12:52:00 i Allmänt,

Söndag 1 december
Runt elva orkade jag mig upp, fixade med lite saker, duschade och kletade till och med smink i nyllet vilket är ovanligt för att vara söndag. Ett par timmar senare smög jag in i ett kolmörkt rum i ett i övrigt tomt hus och kände mig som en inbrottstjuv. Simon sussade på för fulla muggar så kryp ner under täcket jag med. Kunde dock varken sova eller ens vara stilla så småningom vaknade han till liv, fy på mej som väckte honom.
Vi åt gott, kollade tv och bara tog det lugnt såhär dagen efter. En sväng till Svartå var vi i alla fall och satt sen i Abc med Casso och Jontte, pratade och nördade telefonspel halva kvällen.
Hann göra ett snabbesök hos pappsen också, han bjöd på kaffe så vi satt och pratade med honom och bror en stund.
Hemma hade mamma kokat julgröt så vi åt oss mätta och glada medan  vi umgicks lite med henne. Blev sen filmmys men fy på mig igen för somnade innan halva.
 
Glögg till filmen medan jag ännu var vaken haha. Älskar glögg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela