theblueeyedmermaid.blogg.se

Julkalendersöppning.

Publicerad 2013-12-07 14:20:35 i Allmänt,

Onsdag 4 december
Ville inte alls vakna och stiga upp, ville bara sova vidare. Kämpade tillslut upp ur sängen och så stack vi till abc wt varv. Hem till Simon igen och äta gott. Mys en stund innan jag var tvungen att sticka hem och packa väskan för Åbo. Gick till tågstationen och upptäckte att tåget var en halvtimme sent. Humöret for rejält men Pernilla kom förbi och muntrade upp mig så så illa var det inte.
Äntligen i Åbo travade jag hem i mörknet och började råplugga finska sista minuten som vanligt. Måååste läsa orden flitigare tills omtenten.. Sen bara sova för att orka upp och skriva tent.
 
Spenderade en halvtimme extra under den skylten...
 
Mumsigt mellanmål på tåget.
 
Väl framme fick jag äntligen öppna julkalendrarna som jag  hade där. Finns knappast något godare än Kinder choklad<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela