theblueeyedmermaid.blogg.se

Imorgon blir jag kassatant igen.

Publicerad 2013-12-21 19:17:15 i Allmänt,

Torsdag 19 december
Till skolan halv nio för att lyssna på seminarium av allas grupparbeten hela dagen. Riktigt intressant att se hur de andra hade utfört sina projekt och hur de framförde det. Vi hade vårt seminarium nästsist och det gick riktit bra, är nöjd i varje fall. När vi fick sluta tvingade jag iväg mig på ett träningspass men tog det relativt lugnt med tanke på att jag antagligen ännu hade vätskebrist dessutom hade jag lite småbrottom så fick skynda hem efter 45 minuter kardio och lite muskler, dock mer muskler än senast eftersom jag senast inte orkade något alls.
Duschade,städade lägenheten och gick sedan till tåget med tung packning, med inköpta klappar och två veckor hemma blir det en del som ska med. Var i varje fall i Karis klockan sju, gick hem och började städa även här sådär i väntan på julen men hann inte långt eftersom jag istället stack iväg till Abc med Pernilla. Satt där väldigt länge och pratade på. Dennis kom och drack en kopp kaffe med oss innan man skulle på jobb också och efter det kom Casso och Anton och prata lite skit med oss.
Mera babbel med Pernilla innan hon sen körde hem mig. 
Hemma lade jag en ansiktmask men den sved till tusen av någon anledning så fick tvätta bort den direkt eftersom jag blir livrädd när sånt händer, har så många gånger vaknat upp dagen efter med knallröda kinder och näsa efter ansiktsmasker jag själv blandat ihop. Går dessutom tillbaka till mitt liv som kassatant imorgon så vill inte se ut som en sönderbränd bimbo som doppat ansiktet i något väldigt frätande då.
Vi får se hur det går imorgon. Saknar arbetskamraterna, ska bli kul att prata strunt med kunderna igen och behöver verkligen pengarna men samtidit har jag ingen motivation alls till att jobba. Har varit så slött i skolan också så känns som jag är van med att inte göra så farligt mycket. Menmen två veckor ska jag nog klara av utan problem.
 
Tog tåget hem för jullov, skönt med två veckor ledigt fastän jag ska bli kassatant igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela