theblueeyedmermaid.blogg.se

Häng med Ronja hos mitt.

Publicerad 2013-12-21 19:09:22 i Allmänt,

Tisdag 17 december
Träffade smågruppen klockan tio och började skriva på arbetet. Gick bra i ett par timmar och vi fick saker gjorda men efter maten hade nästan ingen någon energi kvar längre så vi slutade jobba för dagen och bestämde att skriva klart imorgon istället.
Kämpade mig igenom första träningen på kanske två månader. Jag vet ju själv att jag mår så mycket bättre när jag tränar men när det väl kommer av sig är det svårt att få igång allt igen. Ska försöka träna lite nu och då under jullovet så det blir lättare att börja träna på riktit när vi är tillbaka i skolan igen för denna träning var så otrolit tung. Efter en timme kardio hade jag inte mycket krafter kvar till muskeltäning längre och märker över lag hur myckethela jag har försämrats på alla vis de senaste två månaderna utan träning.
Efter en lång skön dusch hemma kom Ronja till mig. Fixade ihop lite mat som vi åt medan vi pratade om allt som hänt den senaste tiden och fick flera timmar att  gå.
Ronja stacksen iväg och plötsligt började jag må väldigt dåligt. Trodde det var av maten men eftersom Ronja inte hade märkt något så var det knappast det. Oavsett vad det var så var det fruktansvärt. Kallsvettades, mådde illa, magen värkt och jag kände mig yr. Efter att ha kastat upp som ju brukar hjälpa försökte jag sova men vaknade med ungefär en timmes mellan rum av att jag mådde lika illa igen. Fick till slut äntligen sova resten av natten utan att vakna.
 
Emma stod och ritade söta filurer på en tavla och viandra såg på.. så aktivt jobbade vi med grupparbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela