theblueeyedmermaid.blogg.se

Grattis Simon!

Publicerad 2013-12-11 23:28:00 i Allmänt,

Onsdag 11 december
Idag fyller finaste Simon år! Stort, fett megagrattis!
Tack vare att jag ska på Högskoledagen i Raseborg genom skolan hade jag den stora turen att få vara i Karis idag annars skulle jag suttit i Åbo och inte alls haft chansen att fira denna fina filur.
Vi tvingades stiga upp tidigt och efter present utdelning och öppning, ett stort morgonmål och otroliga stort kram- och pusskalas var måsta jag hoppa in i Cassos bil och åka till Ekenäs.
Trots att vi inte hann fira mer än den där ena timmen på morgonen är jag otroligt glad att jag hade möjlighet att befinna mig i Karis och dessutom vakna upp brevid födelsedagsbarnet<3 Vi får fortsätta firandet i helgen.
På mässan hade vi inte särskillt mycket att göra, vi gick mest omkring och kollade, deltog i tävlingar och pratade med folk, de studerande där skötte både pratet och rundvandringen själva så fanns inte mycket uppgifter för oss. Men dagen gick fort så det var roligt endå.
En vända till butiken för att passa på att bunkra upp med lösgodis eftersom de hade sjukt bra pris gjorde vi också innan vi åkte tillbaka till Karis. Fortsatte här handlandet med att försöka hitta lite julklappar men tror söknadet lyckas bättre i Åbo så ska gå på jakt där istället såfort jag får tid.
Påväg till tågstation mötte jag mammsen så hon var snäll och körde mig.
Nu i Åbo har jag kollar 90210 och slöat. Strax sova för imorgon väntar skola så måste orka upp i tid för har planer för hela dagen.
 
Finaste!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela