theblueeyedmermaid.blogg.se

Fjaskotent, skoj med Ronja och filmmys hos Simon.

Publicerad 2013-12-07 14:31:16 i Allmänt,

Torsdag 5 december
Finskatent halv tio och följdes åt med Ronja påväg dit. Som jag hade tänkt mej kommer jag få skriva om tenten, men det var indelat i tre delar så finns en chans att jag bara behöver skriva om två av tre delar. Efteråt gick jag iväg och äta med Ronja. Hon stack på jobb ochjag fixade med lite pappper som skulle lämnas in innan det  blev en sväng till stan på hemligt uppdrag. Beslutsvårigheter.
Hem och äta och slänga allt i väskan igen för tog sjuans tåg till Karis, ett evigt rännas av och an har det varit den här veckan alltså.
På tågstationen var Simme, Cappe, Skonarn och Jontte så gick och pratade med dem. Cappe var supergullig och körde hem mig och de andra stack de också. Ingen var hemma så stannade inte länge utan snodde mammas bil och körde till Simmes. Död efter en lång dag så somnade igen medan vi kollade film. Haha men mys ändå.
 
Riktigt mysigt i stan med snön och alla juldekorationer.
 
Ready or not, here I come. Tågade hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela