theblueeyedmermaid.blogg.se

Fest när den är som bäst.

Publicerad 2013-12-08 22:54:00 i Allmänt,

Lördag 7 december
Lördagkvällen gjorde susen för humöret precis som jag gissade. Älskar lördagar!
Började med en kaffe med Pernilla, sen en sväng till Serendi med Casso och Jontte innan vi drog förfest hemma hos mej, bra musik och riktigt roligt hade vi. Mot midnatt började vi gå mot Nox var kvällen spenderades full av dans med Petra, Casso, Madde och Jannica bland andra. Hur roligt som helst. En hel del väldigt intressanta diskusioner hann vi också med under kvällen.
Nox stängde för kvällen så jag, Petra, Casso, Samppa och Tommi bestämde oss för att sticka till Shell för att äta. Gick hem efter bilen, körde via Samppas var han lade eld i bastun medan vi väntade ute, tråkigt sånt juh så jag och Petra ställde oss på trottoaren och dansade som galningar, tog inte länge innan dom andra två också joinade så där stod vi mitt i natten. Älskar spontana ideér!
Åt morgongröt med Petra i Shell medan de andra körde kanakori och franskis. Körde efteråt hem en väldigt trött Casso, sen blev det bastubadas, skönt med värme såhär i vinterkylan
Efter lite på en timme tyckte vi att vi hade badat färdigt och gick upp i huset och fortsatte efterfesten, eller tja, blev bara chill.
Tommi somnade och även Petra hade svårt att hålla sig vaken efter lite glögg och några timmars snack så till slut var det bara jag och Samppa som satt och pratade om allt från sushi (vilket var himla intressant eftersom killen är kock och har koll på sådant) till Ultra Music Festival, festivalen verkar helt sjukt epic, är avunsjuk på killarna som ska dit 2015 gaah.
 
Roligaste lördagkvällen på en tid, deffinitivt! Blir bara mer och mer lycklig över att jag har så underbart fina människor i mitt liv! Tack♥
 
Fy faaaan så bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela