theblueeyedmermaid.blogg.se

Ett uttryck av frustation.

Publicerad 2013-12-07 17:20:52 i Allmänt,

Dålig dag, fruktansvärt dålig dag...
Fina människor men av nån orsak hade jag ändå en otrolit dålig dag igår... En känsla av att allt var skit. Känns dessutom allmänt som om jag inte räcker till på något vis.
Antar att vintermörknet är orsaken till denna skitkänsla, delvis i varje fall.. Blir trött av mörknet vilket för att mina nerver inte är lika uthålliga så det blir en ond cirkel av alltihop...
Åååh, sku kunna hoppa på ett plan och sticka ut och se världen och vara med om massa saker. Få en paus från allt här hemma en liten stund.
Men nej ska bita ihop och komma över denna surperiod fort som vinden har jag tänkt. För samtidigt är jag så lycklig att jag har alla nära och kära, skulle brista i många bitar utan dem.  Älskar er<3

Och man får ha dåliga dagar ibland, man måse får vara ledsen nu och då även om man inte riktit vet orsaken. Men allt känns betydligt bättre redan idag så imorgon är allt antagligen som vanligt igen. Man drunknar inte av att falla i vattnet utan av att inte ta sig upp så det är bara att ta sig upp och leva vidare :D

try me 😏
Precis den jävlaranamma-attityden jag tänker köra på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela