theblueeyedmermaid.blogg.se

Dagen gick åt till att sova mig frisk.

Publicerad 2013-12-21 19:11:59 i Allmänt,

Onsdag 18 december
När jag vaknade kändes det som jag mådde bra så mötte upp Ronja och gick till skolan för lite obligatoriska timmar. Men började kännas värre igen så när matpausen började gick jag hem, de andra fick klara av arbetet på engen hand. Sov några timmar och efter det började jag må betydligt bättre. Låg mest i sängen ändå för säkerhets skull och ville inte träffa någon ifall det smittade så blev bara en massa Beverly Hills 90210 hela kvällen förutom att jag packade ned allt som skulle hem. Totalt händelselös dag alltså.
 
Orkade varken göra eller äta mat så gick via Hansa och köpte denna underbart goda smoothie påväg hem i hopp om att få en smula energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela